Bedrijf belicht: Skapande Communicatie Michiel Ullers in de krant

Skapande Creatie & Communicatie

Hoe vertel je iemand wie je bent, waar je huist, wat je doet en vooral wat je met een bepaalde dienstverlening voor anderen kunt betekenen? Wel, door als ondernemer de communicatie en marketing op orde te hebben. Lees: doelgericht naar buiten treden. Specialist op dit gebied is Michiel Ullers, die met zijn bedrijf Skapande ondernemers helpt zich efficiënt te profileren.

Hoewel recentelijk gestart met Skapande (Zweeds voor creatie), weet Michiel Ullers duidelijk waarover hij praat qua communicatie en marketing. Begrijpelijk, daar hij bij elkaar geteld ruim vijftien jaar actief was voor onder meer het Noordhollands Dagblad en sportevenementenorganisatie Le Champion. Afgelopen januari trok Michiel de stoute schoenen aan, door voor zichzelf te beginnen met Skapande. “Inmiddels heb ik al enkele mooie opdrachten in mijn portefeuille, voor ondernemers in en zelfs buiten de regio Heiloo. Wat ik doe, komt kortgezegd neer op het doeltreffend promoten van een merk, product en/of organisatie. Dat kan op diverse manieren.”

Talloze opties

De zelf onder meer als bloggende hockeyvader actieve Heilooënaar begrijpt maar al te goed, dat menig ondernemer de handen al vol heeft aan de eigen werkzaamheden. Iemand ziet al gauw de bomen door het bos niet meer, betreffende strategie en promotie. Er zijn tegenwoordig ook zó veel wegen te bewandelen. Voor Michiel Ullers en zijn gedegen media-achtergrond hebben die amper nog geheimen. “Wie wát dan ook onderneemt, kan op veel denkbare manieren naar buiten treden. Zowel via gedrukte als online media. Laatstgenoemde kanalen zijn niet meer weg te denken. Die móet je benutten, om de plank niet mis te slaan.”

Kennis en kunde

Gedrukte lokale en/of regionale media, publicatie op internet, een eigen website, misschien gaan bloggen of zelfs ouderwets lopen flyeren… waar kies je voor, wanneer je iets hebt te verkondigen? En wie vormen zoal de doelgroep? Skapande beschikt over alle kennis en kunde, om daarmee te helpen. Sterker nog: kan het eventueel van a tot z verzorgen en daarmee iemand volledig ontzorgen. “Voor sommige mkb’ers volstaan geregelde publicaties in lokale media, anderen doen een sponsorbord bij de plaatselijke vereniging, terwijl een groeiend aantal partijen aantoonbaar baat heeft bij de nodige interactie via diverse digitale media. Wat te denken van uitpakken met jubileumactiviteiten, zoals ik dat momenteel voor een klant aan de hand heb! Het kan alle kanten op…”
Zo kan Skapande zelfs de schakel vormen tussen opdrachtgever en alle partijen en kanalen die nodig zijn, om een bepaalde boodschap ergens kenbaar te maken. Doordacht, eigentijds en uiteraard zo doeltreffend mogelijk. Kortom, op zoek naar aandacht voor een merk, product of dienst? Skapande verzorgt het tot in de puntjes.

Michiel Ullers, communicatie- en marketingprofessional te Heiloo. Telefoon: 06 – 24 57 08 88, e-mail: michiel@skapande.nl. Website: www.skapande.nl.